Tack!

Tack allihopa !!

Det känns verkligen skönt att kunna fortsätta jobba
fast någonannan stanns
och jag gillar verkligen Åsundagården
dom som är kunder och personalen
jag har haft tur :)

sällan ändå att det går ens väg
sträckte mig lite för mycke i går morse
och ryggslutet sa knak....
o ja sa AAAJJJJ...
luffsade i väg till jobbet änå fylld med starka tabletter
men fick gå tidigare
men fan va onödigt att de kom just nu, kan jag väl tycka

I dag kl 10 har jag prov i grund medicin
få se hur de går.....
sen ska jag masa mig iväg till baren och göra ett litet pass
lite synd att de är sista gångerna man ser vissa människor
men som sagt man får träffa nya intressanta ist
och jag får nya kuliga saker att ta itu med :)
 nästa vecka blir som sagt lite mycke

måndag baren
tisdag baren/ åsunda ...ån så länge
onsdag åsunda
torsdag åsunda
fredag åsunda
lördag baren
söndag baren
måndag baren då är de den 25 okt och nya motorvägen öppnar
ska bli intressant att jobba den kvällen...min sista

Kommentarer
Postat av: Anna

Oj oj va mycket du ska jobba, kanske inte är så långa dagar?

Blir de snyftkalas sista dagen på jobbet! Kramis

2010-10-15 @ 14:52:18
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com
Postat av: lill-rimm

DU nygamla arbetskamrat...

det ska bli trevligt att få arbeta tillsammans igen... verkligen kul att du fick intro och jobba på riktigt samma vecka...

jag lovar att vi kommer att ses mycket...du kanske rent av börjar jobba på min avdelning lite... =) tusen kramar stor-rimm... och nu blir det lite mer nybakat sörrö... och smaskiga fikor... =))

2010-10-15 @ 20:58:13
Postat av: Kicki mamma/moster

Det ser mycket ut, men rätt vad det är så har du tagit dig igenom det! Kram

2010-10-18 @ 06:32:59
URL: http://kristiinamedtre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0