vänta ett slag

Tack för rekordet!
Alla som va in den ödesdigra dagen 25 okt
och kollade min blogg ni va jätte många!!
i går när jag åkte till jobbet och kom in i Hummelsta
så hör jag mig själv nynna på låten som går som så....
nanananana   nanana nanananana nanana västern låt med typ clintan i huvudrollen
och det är helt öde, kommer en sån där torrboll rullande rätt över vägen...ja de va i min fantasi men det kunde ha hänt...
märkligt va de ändå att när jag i onsdags kväll åkte förbi syltan strax efter 21,30
räknade jag till minst 10 lastbilar som stog där
hoppas de går runt för dom
tack än en gång! de va kul

Kommentarer
Postat av: Anna

vilket öde för baren, har hört flera nu som åkt gamla vägen och de är dött.

Skulle aldrig flytta till Hummelsta någon mer gång :)

Kram Anna

2010-10-29 @ 09:25:46
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0