25 oktober

Nytt datum satt för barens liv och för dom som är kvar

Jag ska bli mormor :) igen
har vetat om de men nu får jag nog säga de
kul att få en bebis igen och att slippa bära den  innan :)
vi får hoppas att dom mår bra hela vägen

ska på HLR  utbildning om en månad, ska bli kul
de är alltid kul me nya saker på kursen
vi ska ju snart börja träffas igen
den 14 sept på tisdag
vårat hus har dom tydligen dränkt, så vi ska vara på kontorshuset där bravida håller till

några tjejer från klassen har jag ju träffat på Åsunda
men de e skönt att de kommer igång då har även jag börjat igen me uppgifterna

va på match i går kväll, Esk vann jag gick och satt mig i bilen
när halva sista halvleken va för myggen va många och galna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0