Det är över..

Att rösta på vilket parti som helst utom de färglösa hade varit att föredra
nu kom dom in ändå...
va de bara jag som tyckte att de lät som "fotbolls supporters" från Dif el Aik 
(inte dom riktiga fansen utan dom som kommer för att förstöra en match..)
när kamerorna visade Åkessons entre till Sd vallokal..
Åkesson förresten låter som ett surt vin...
helt odrickbart tjalalalala odrickbart tjalalalalala......ja vilka lirare
Skämdes där jag satt i soffhörnet och hörde deras pinsamma sång..

nu är de måndag igen dagarna går förunt
ska in en snabbis till stan och handla lite smått
i morrn blir lilla tjejen 2år

så fort de går
kändes som i går
när vi kom in på bb och jag trodde vi skulle få åka hem igen 
sen kom hon lilla pluttan

och jag sjöng vaggvisa för henne som för dom andra

sov så sött slummra in i bädden så fin
som en blomma på en äng i en gungande säng
alla änglar de små breda vingarna ut
omkring barnet de stå till dess natten är slut

sleep tight dont let the bed bugs bite

om fler gjort så så hade kanske inte vaggvisan blivit
tjalalalala......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0