Gammal och ändå....

Började nynna på en låt häromdagen
den är från -79 men ändå väldigt -10 för mig och många andra
allting förändras och ändå inte

Värmen har kommit hit igen, "skolan" slutar och jag me den
hösten närmar sig med skrämmande steg, och jag som inte skapat nån väg
jag vet inte vad jag ska göra , nu när "plugget" äntligen e slut
en klump i halsen av allvar, den går inte att spotta ut

du, de fixar sig alltid
du, de löser sig nog
du, ta en dag i taget
du jag brukar ha tur

nu e de bara en sommar kvar ungefär 59 dar
sen ska man göra som alla andra, man ska in i cirkeln o vandra
jag vet inte va jag ska göra nu när "plugget" äntligen e slut
kom så sticker vi nånstans drar ett par bira o sen drar vi ut....

vart tog dom vägen FACTORY dom va ju så bra :)

idag e de fredag såg idol i går kväll
and the winner is Sebastian Krantz
väldigt duktig pojke
snart ska jag klippa mig har dragit ut en bild på nätet med schysst frilla
bytit frisör för dagen
och nu ska vi bara vänta och se
färgat håret gjorde jag i förrgår
tror färgen hette dark brown chili
mja snygg.... vill ha i lite ljusa slingor och ska jobba på de efter klippet

imorrn ska min man cykla E18 loppet heja heja
och nästa helg ska han köra smeracet med sin större son
heja heja

Kommentarer
Postat av: Anna

Den kunde man utan till :)

Ska inte du vra med i loppet? du som tränat så hårt.

Grattis till att du blir mormor igen, en annan lär nog få vänta.

kram

2010-09-10 @ 09:17:58
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com
Postat av: Kicki mamma/moster

Jag glömmer aldrig när vi var och såg Factory eller jag kommer ihåg en del av det...

Jag kan nynna på: du efter jobbet hur ska det gå??!

2010-09-11 @ 09:08:32
URL: http://kristiinamedtre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0