Kalas

min lediga dag va igår, vi bakade då till Claras kalas
jag har knäkt ryggen gör jäv... ont
försökt prepparera den hela dagen med stretch och kinesiska spec plåster
tagit rejält starka tabl oxå
sen åkte vi på kalas för farfar fyllde 79 igår
vi va många där och vi fick god mat som vanligt och tårta och kakor
hon gör alltid så god mat ....mina barn äter to.m kokt morot hos farmor
de är riktigt speciellt...

vi gjorde pärlplattor igår oxå de e pillrigt
jag me mina kassa fingrar får nästan kramp av att plocka med dom små

jag är nu på de klara me hur jag ska rösta på söndag
vilken sida jag ska stå på iaf mellan alliansen och de röd/gröna
annars står valet mellan 2 mindre partier
därför att dom måste bli starkare dom små, så vissa andra aldrig kan komma in...
Taktik med andra ord

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag saknar MAMMA!

2010-09-16 @ 19:16:16
URL: http://familjenskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0