Veckans måsten

Jobbarhelgen är slut och i kväll jobbar jag bara 15-21
Idag måste vi till stan (Enköping) och shoppa lite
ska till Intersport och köpa fotbolls strumpor m.m
ska titta efter vinterstövlar till små tjejer
ska till tandläkarn me Tuva ( hon ska be om en leksaksring till sin mamma eftersom jag aldrig fick nån hos tandläkarn när jag var liten)....   :)
ska titta efter nå små halkskydd till lilla duschen nu sen skötbordet ÄNTLIGEN e väck
ska handla nått åt Emil som fyller 25 på onsdag
ska lämna barnen till farmor/farfar

Imorrn är det skoldag hela dagen kul!
Kalas  på onsdag min vän Millan fyller snudd på 40...  ;) men bara snudd på ....
vet inte om hon e ledig men ska forska i det
torsdag e de jobb igen
fredag likaså
men helgen då...inte nått so far..
jo söndag dans och bad så klart :)
men nu börjar vi beta av måndagens måsten
tjingeling

Kommentarer
Postat av: Anna

Ganska många måsten men vi tjejer fixar ju många saker samtidigt :)

När jobbar du sista dagen i baren? Kram

2010-09-27 @ 16:48:52
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0