Bakom kulisserna..

I går om ni såg programmet Arga snickarn så är det
första gången jag skulle villja ha en "bakomkulisserna"
Tjejen som skulle få hjälp va så jä...la korkad
och Arga snickarn va arg....riktigt arg
Han måsta ha fått påökt när han vände om och gjorde klart jobbet åt subban

Alex Schulman ja jag kan inte låta bli att gilla de han säger
han säger verkligen hemska grejer och jag kan inte låta bli att småle
är jag en hemsk människa då? eller bara normal
Han e ju INTE ett stort fan av Malou Von Sivers
och de är väl egentligen ingen, men Alex menar att morron programmet
med henne är som döden, hon ser urtråkad ut , avbryter och är illa påläst
och jag håller med han
UNIBET  slå vad om när Malou somnar....

våren är här och jag har lyckats snika till mig två små gosstunder
med nya lillen åh så go han är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0