Blåkulla i morrn

Ja jag ska dit påtänd av gameldags växter
såsom bolmört det var bland annat den växt som fick häxan att
få hallucinationer och trode sig flyga på kvast

nu är jag en modern häxa...
tycker inte om att "röka på"
men jag är så irriterad så jag skulle faktiskt kunna.....
jag skulle här vilja skriva en del saker MEN några skulle bli
VÄLDIGT sura då och jag är männsklig även om andra inte är det
så jag skriver kort o gott så här:

Svart magi tär på krafterna utan att åstadkomma positiva förändringar.
Den hindrar att man tar itu med en situation på ett konstruktivt sätt.

Och mitt måtto är fortfarande HÄMD
men när den upptäcks om några år kan jag lugnt säga

NAAAAWWWA tråkigt....

Kommentarer
Postat av: lill-rimm

jag säger som Tåååååååny Richardsson.... ja ääääääää inte bitter... ;O)

2011-04-20 @ 21:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0