herr e han..

ja nu har han alltså kommit ut
lille herrn med lite dramatisk toutch
ambulansfärd till usala
och med blåljus
jojo pampigt ska det vara :)

första lillkillen bland alla tjejer
Idag ska jag dit och nosa lite
var in 5röda i söndags men....
så jag kommer idag

ska jobba en snabbsväng oxå på em
bara en kortis på några timmar
sen hämta barnen på dagis

har börjat med alternativ medicin kursen
kommer att bli lätt, frågorna var enkla
ur mitt synsätt, eftersom jag jobbat väldigt mycke med just det
VIlket flyt jag har just nu :)

Välkommen till världen lille Skogis
på påskdagen e de middag här i Haga
det blir närmaste familjen

18 stycken blir vi bara......

Kommentarer
Postat av: lill-rimm

hahahahahha...ja man vet ju inte om d e familjen person eller johansson...hehehe... smaklig måltid då i allafall... (blire hamburgare då oxå?) ;O)

2011-04-12 @ 07:51:04
Postat av: Anna

Va kul att du blivit mormor till en kille nu :)

Släkten blir bara större och större!

Kramis

2011-04-12 @ 08:23:25
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com
Postat av: Kicki

Grattis mormor!

2011-04-12 @ 20:30:57
URL: http://kristiinamedtre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0