Idag så fick jag...

Tuva vaknade och hade ont i halsen som bara den
såg lite rosig ut på kinderna så vi bestämde att vara hemma idag
och jag som har massa o göra....
såg ju att det stod på anslagstavlan på dagis
halsont , feber....går nu

självklart drabbas vi direkt
nåväl körde i gång direkt på morgonen
kollade upp barnens gympa dojjor
vårjackor osv...
jackorna va fortfarande bra
inte skorna, hade väl inte väntat det heller

Mot Västerås med stopp på åsunda o lämna lite böcker åt Hanna
sen vidare, vi köpte present till Fia som fyller i morrn
kollade runt och köpte även bebiskläder åt den snart nya medlemen
vi köpte nya skor som barnen själva valt
rosa e fult sa Tuva
hon valde svart och lila
Clara va jättenöjd med sina lila och vita
hon har haft dom inne hela em  :)
på vägen hem var vi till farfar och farmor och hämta present åt fia
jag fick en så himla fin påskkärring som svärmor gjort åt mig
jag trodde hon köpt den någonstans...jättefin
när vi kom hem somnade alla barn vilket visar att Tuva inte va så pigg
hoppas hon e bättre i morrn

ja det var vår dag så långt

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja visst var påskkärringen fin, hon visade mig den när jag var där sist. Jag sa att hon skulle ställa sig på torget och sälja dem ;) Hälsa till Tuva att jag hoppas att hon kryar på sig snabbt! :)

2011-04-07 @ 17:40:23
URL: http://emeliejohanssson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja hon är duktig! Jag har en som är grön och gul :) Hälsa lilla Clara också :D

2011-04-07 @ 18:57:52
URL: http://emeliejohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0