Repris ? 25 år senare....

Idag  fyller min äldsta dotter 25 år
GRATTIS
vi skulle fira henne i kväll...men hon har annat för sig
är nog på väg i detta nu till Uppsala bb
för exakt 25 år sedan kl 14,07 kom hon själv denna dag
undrar om  vi får en repris av händelsen...
det är så spännande riktig nagelbitare(om man haft några naglar kvar)

mitt på dagen kommer barnbarnen hit och ska vara här till "gamel"mormor
hämtar dom efter jobbet, imorrn bitti jobbar jag och då är hon ledig
så fördelningen av Ebba och Nike blir så
lite här lite där
dom är nog förväntansfulla och stimmiga
precis som jag :)
så vi får se vart denna dagen tar vägen

Kommentarer
Postat av: Kicki

Förstår att det är nervpirrande! Kram

2011-04-08 @ 21:06:20
URL: http://kristiinamedtre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0