Torsdag

Idag har jag varit och gosat lite
det satt långt inne han bara sov ju...
men sen fick jag gosa o pussa lite

har varit och frisserat mig också,nu väntar jag på att
orken ska infinna sig och jag ska färga skiten
pappa (Per) frisserade sig oxå i går
han har 13mm nu (take it all off....)
ser bra ut och han har inte tagit bort det för att han e skallig
utan bara ändå så där :)

måste försöka plugga lite oxå...detta djävulens ok
som tynger mina späda axlar......hehe
geriatrik d låter väl hur kul som helst
FAN jag vill kunna säga att nu så e jag KLAR...men men
tids nog så (djup suck)

vart tog värmen vägen då??
de var is på rutan i morse

på lördag e de dags att tända kasen
någon har redan roat sig med att elda upp åsens  brasa
(du känner inte till något om det va Fia?? lr )   ;)


Kommentarer
Postat av: lill-rimm

hahahaahahahahahahaha....det är säkert Fia... den lilla råttan.. been there done that... tror jag bestämt...hahahahaha... du e snart färdig USKA!! Satsa vidare på överläkare då...du kan ju gå långt... ;O) kraaaaam.. (det är nog tabletterna som pratar) jag skulle ju aldrig skriva så här... :O))

2011-04-29 @ 09:50:30
Postat av: Anonym

Ja....jag har ju lånat en babybjörn sele för att kunna engagera HELA familjen i min pyroman hobby...det gäller att ha händerna fria i sånna lägen. :)

2011-04-29 @ 10:06:11
URL: http://familjenskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0