8.34.36

På den tiden kan man hinna med mycket
simma en jävla lång sträcka
cykla runt 18 mil
och springa en maraton tex

killarna som springer ser ut som männskliga jakthundar
jag tror dom äter typ torrfoder i en skål med vitaminer som någon strör över
dom är otroligt sega o seniga i utseendet
och jag tror att deras hobby är deras liv

dom festar nog sällan eller aldrig
dricker dom så är det vatten o enrgidryck
något jobb har dom nog inte utan detta
dom är nog sponsrade...tror jag

uthålliga killar som aldrig, aldrig klagar
kanske dagen efter dom gnäller men då är det nog bara för att det inte gick fortare

ja jag e imponerad, det tar år av träning för att stå där typ segraren står i dag
år av slit slit slit, köra ner huvet o mosa på

nästa år har vi en sådan med som ska slå alla och vinna
nej just ja man måste vara 18 först, skit oxå,men året efter det kanske..

Kommentarer
Postat av: Fia

Imorgon kommer vi! :)

2011-08-08 @ 08:32:29
URL: http://familjenskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0