Lucia på dagis

Jag mådde inge vidare men släpade mig dit orkeslös o frusen knappt mina ben bar mig men jag ville se mina båda tjejer som lucior och jag gjorde mig snabbt en bra placering längst fram vid den avspärrning som dragits för att hålla föräldrarna på ena sidan och barnen på den andra Så varför blir jag egentligen förvånad när sången startar och en hel jävla drös med föräldrar går in innanför och ställer sig precis framför mig.... ja dom var nog ensamma om att ha barn där på dagiset jag hade oxå velat få nåt bra kort men istället för att gå runt dom och ställa mig framför ...så gick jag därifrån helt och hållet, för jag hade inte sagt snälla saker och jag vill inte bli osams om dom kommer att hänga med länge..

Kommentarer
Postat av: Anna

hade du trängt dig fram kanske spyan hade kommit :)

Bra att du gick undan!!

Kram o krya på dig!!

2011-12-15 @ 19:40:34
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com
Postat av: Kicki

En del är bara så korkade!!

2011-12-16 @ 22:00:39
URL: http://kristiinamedtre.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0