Okej då...

Snart har året nått sitt slut, bara några få timmar kvar. Summering av året som gått blir detta : bra dåligt värdelöst kul skratt gråt nytt och gammalt okej då...det var den korta versionen Den något längre kommer Året började ju med mycke snö det stod oss upp i halsen om jag minns rätt, nu har vi ingen alls. Antingen eller pest eller kolera... Året fortsatte med en tripp till min favvo stad alla kategorier KALMAR ja jag älskar den staden på nåt vis. Idet stora hela var detta året då jag slet mitt hår och det slet på mitt liv, jag jobbade 120% och jag jobbade i skolan 100% krafterna började tryta och jag fick slutligen mitt USKA betyg hela 2 månader tidigare än beräknat! Sen gällde bara jobbet att visa vem jag var och att jag va bra på det jag gör Så jag kan då avslöja att det nya året börjar med en anställning!!!!! jag har verkligen jobbat för den stenhårt och är jätte glad. Sen mot höstkanten hände nått märkligt utan att dra hela den biten skratt och gråt så kan jag nu säga att den gav mig en helt NY familj Eller min vanliga har jag ju kvar såklart men det vart några nytillskott sammanlagt 6 stycken faktiskt (fast en finns tyvärr inte bland oss längre) men det har gett mig om inte fler så en vän för livet , en som är en bit av mig av oss vi bär samma band/blod vi tycker säkerligen inte lika om allt men vi fann varandra så direkt så det är helt fantastiskt! Nej vi är inte syskon, men det känns så, jag har fått en bror och brorsan jag är så himla glad! Vi ses snart, när vi kommer upp o hälsar på ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0