Vilken tid.....

Ja nu menar jag inte klockan utan tid i livet mer.. har ju hört uttrycket sina vänner väljer man men släkten har man ja det har ju visat sig vara fel man kan välja släkt också man kan välja att kontakta dom okända och man kan välja att låta bli, leva vidare och livet fortsätter i sin gilla gång jag valde kontakta de okända... vilken hissnande resa vi påbörjat och va glada vi vart det hade vi ju gjort tidigare (om vi hade vetat)... att sitta och studera varandra för det gör man ju ser man likheter likväl som olikheterna kan va lika över ögon över näsan lika mun ögonfärg kroppshållning eller gester tycke och smak ja va vi lika då?! samma ögonfärg ja sen kan jag inte påstå att jag hittade mer likheter ska vara min originalhårfärg då möjligen.. nåt litet här och nå litet där vi fann varandra direkt och det var skönt hade varit jobbigt om man kände annat tiden flög iväg och vi får mötas snart i gen det var ju bara en liten klick av oss denna gång vi är ju fler hoppas på lika möte då tårarna kom efteråt i bilen..av sorg och av glädje, sorg över denna tragedi som ju en gång vart upprinnelsen till detta och glädje över att vi ändå hann och fann varann....vilken grej (näe hemmets journal får faktiskt ursäkta mig det är inte läge just nu )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0