Betyg, betyg betyder de nåt egentligen?

Klart som faan att de gör och egentligen inte
När jag slutade 9.an en gång i tiden(inte alltför länge sen)
så hade jag 2,3 man kan säga att jag var skit kass
fast egentligen var jag bara inte intresserad just då
höjde betyget till 2,9 när jag gick ut gymnasiet även om jag
"hängde löst" i kursen och var nära att bara få gå
jag hade te x - alltså inget betyg i syslöjd
men jag kan ju sy, sticka osv...
alltså berode det inte enbart på mig

i dag fick jag slutbetyg i människan socialt o kulturellt
VG fick jag och jag tyckte ämnet var intressant
kanske skulle haft mer intressanta ämnen förr
kanske skulle gått bättre för mig....not
jag vill inte skryta men VG VG VG VG

ja det var väl det jag egentligen ville säga


VG  betyder det  varsegod?? . . .

Kommentarer
Postat av: anna

Killar stod ju högst på listn i nian så där har vi svaret :)

Grattis till VG idag!! Kram

2011-02-27 @ 19:35:53
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot
Postat av: Kicki

Grattis till VG!

2011-02-27 @ 19:36:43
URL: http://kristiinamedtre.blogspot.com
Postat av: lill-rimm

jag tror det betyder VÄLDIGT GAMMAL... ;O)

2011-02-27 @ 19:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0