Hemma dag för barnen

Tuva hade feber i går kväll och i natt
vaknade vid halv 2 och då hade hon kommit in och lagt sig vid mig
stekhet var hon så jag tog bort täcket o svalka av lite
vi e fan sjuka jämt....
skulle varit på en lunch med en hel massa baren tjejer
men så blev det inte,  en annan gång kanske...
Tuvas feber är borta och dom leker som vanligt igen
jag började med viktklubb i dag...igen
men nu var det ett tag sen jag tog tag i ...problemet
eller fettman om man säger så
vi får se hur det går, bakad potatis vart det till lunch
och i kväll på jobbet blir det en smoothie ala friggs m papaya....

längtar till helgen då jag eller vi är lediga :)
de ska bli skönt
Strax ska Clara sova middag o jag me
sen blir det jobba kväll-22
imorrn och på fred jobbar jag dag 7-15,30
o7-16
skönt avslut på veckan

appropå inget så köpte jag sköljmedel på maxi
softlan tror jag det var oriental doft..10kr billigt ju
mmmm.....kastade skiten luktade som gammal herr hårpomada från 1968
jag vet nu varför den var sååååå billig
gör inte om mitt misstag :(

Va duktig i går och städade barnens rum för det var en mysko doft där som inte hörde dit liksom
man vet aldrig va som gömmer sig i deras burkar och väskor
ruttna banan bitar eller annat mögligt
vände uppochner på allt hittade inget men det vart fint i rummet
och barnen har lekt som galna nu när dom hittar sakerna
och lukten       ja den kom från deras nya överkast som jag köpt
tvättade dom så förvann lukten dock inte med softlan orientalisk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0