Skulle behöva en upprustning

Skulle behöva gå till frissan
skulle behöva sova
skulle behöva lite nytt i sminkväg
skulle behöva nya underklädero strumpor
och sen skulle jag vilja gå ner 10kg bara så där hux flux

ska till tandläkarn nästa vecka mina dyra tänder flagar...
inte kul, dom kostade ju pappa en mindre förmögenhet ;)

jag ska till frissan oxå såsmåningom
i morrn ska jag fika med Tina, se om nåt nytt hänt
och jag är ju ledig oxå


vart stoppad och fick blåsa i söndags morse
det gich ju bra, hade både bälte, körkort, och lagom fart
sen va jag ju nykter oxå

fick VG på sista uppgiften nu är jag jäkligt nöjd
har ett tema arbete kvar
ska göra en djupdykning i ett ämne som intresserar mig
och skriva nån form av avhandling på d 6 sidor
det blir lätt jag ska skriva om Kina däri har jag ju massor att skriva om

och så en sak till.......hej Hanna moahhhahhha

Kommentarer
Postat av: Anna

De var en hel del du ville göra :)

Är du sugen och gå på klassfesten den 16 april? Du kan väl maila mig.

Kram

2011-02-21 @ 17:52:02
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0