temperaturer i dag

-23,5 gr är det ute
17,3 gr är det inne
39,5 gr är Tuvas huvud från natten

vaknade vi 02 tiden då Tuva kuffade på mig
så jag vek undan täcket så hon kunde krypa ner
väntade mig iskalla ben för det är det ju alltid när hon kommer
och spec nu när nåt e galet med värmen eller bristen av den...
hon brände mig när hon kröp ner, stackarn

ringde jobbet o vabbade i dag
i morrn kunde Per va hemma

Alla hjärtans dag i dag
varför ska man fira det? jamen egentligen...
lite fånigt är det nog, och vem tjänar på det
AFFÄRERNA ja just det

nä hjärta alla varje dag i stället i tanken


Kommentarer
Postat av: Kicki

Hjärtemoln:)

2011-02-14 @ 09:20:36
URL: http://kristiinamedtre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0