Uppsala

Varit i Uppsala och gjort stan...
Tuva köpte lite coola dans och gymnastik kläder för present pengar
vi var inte o fika någonstans för vi har ju vårt nya liv att tänka på
vi tränade innan vi drog och nu har vi käkat thaimat och badat
skönt och så har jag hunnit me ett glas vitt :)

barnen tittar på den flygande mattan( allsång med barn )
har bokat tid med mig själv för promenader och träning nu under 2 veckor
så långt som mitt schema sträcker sig

lördags godis i dag blir glass och massor av frukt o bär
jag har en ny gott gott som jag mumsar på om kvällarna
keso, hallon, lättyoggi naturell  mmmm va gott
iaf bättre än startflingor o sliskig yoggi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0