tisdag kväll

I morrn ska jag jobba igen
nu ska jag köra 5 dagar på raken
nu jäklar kör jag hårt
 i skolan alltså

gjort en informations folder till föräldrar vars barn just fått diagnosen
aspergers syndrom den fick jag VG på jojo tant kan..
när hon vill

ska börja med näst sista kursen nu om någon snäll lärare fixar den åt mig
min har semester så jag hoppas någon hjälper mig
ligger 4 veckor före just nu i tidsschemat och jag pressar på
vill VA KLAR NU!!
eller helst i går redan
vi krakar har ju inget sommarlov (om vi inte själva vill)
Hemsjukvård ska jag börja med och sen sista kursen lindrandevård
snälla låt det gå smidigt.....

Var till city gross i dag
vilka mumsiga små sparris dom hade där
och vilka asgoda kakor jag själv hade gjort
fick lite barn här på förmiddagen
vi mumsade som sagt cornfakeskakor
och sen var vi till parken och gunga /rutcha lite kana

tillbaka till city gross där barnen köpte sig varsin barbie
dom har fått pengar av gamla farmor med godis (min farmor)
förra vecka skule hon dö sa hon till fia
hon såg betydligt piggare ut nu på coop när jag stötte på henne...
klart hon e lite rapplig vem skulle inte va det i hennes ålder
Jag har även mtb at en lietn sväng men det var för mörka moln för en lång tur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0