Sommar besök tips

Gamla Linköping
jaja jag vet jag sagt det förr
men i alla fall vär ett besök nästan varje år :)

och mina sommarplågor
om nu sanningen ska fram..."vill du ligga med mig" då heter ju faktiskt
Om sanningen ska fram......men jag förstår varför du fastnat i den frasen ;)
hehe...Leniz.....

Fick en så gullig växt av min son en smultronplanta
som krukväxt, den var jättefin och stora röda smultron
hängde ut från denna "växt"
talade om för mina barn att dom bären låter ni bli!
och så fort dom vände ryggen till noppade jag av ett bär snabbt
som ögat och kastade in det i mitt gap
Blääh... smakade då inte smultron och såg heller inte ut som ett inuti
vilket lur! nu står den där så fin full med fejk bär
det är en sommar plåga det oxå

Kommentarer
Postat av: Leniz Peniz

hahahahahhahahha....va bra att du förstår d kära kuzze....och appropå Linköping..så ska jag faktiskt dit...hahahahahahahahaha...och appropå om sanningen SKA fram... ja då undrar ju jag...Vill du ligga me mej då?? hahahahahahahahahhaha...aaaaah sååååå kul!!!

2011-06-20 @ 12:33:28
Postat av: HANKY STAV GENOM PATTEN ERIKSSON

har du glömt mig????????????

2011-06-20 @ 22:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0