Superhjälte

Jag har nu på morgonen sytt till en superhjälte dräkt
väldigt avancerad...not
den är röd med ett vitt T på bröstet o röda shorts till
sen har den en vit mantel i slöjtyg
Tuva ska vara hjälte i showen om 2 veckor

sen har jag ledsnat ur på en grej
RÖR INTE MIN KUNG
varför ska han helt plötsligt trakasseras?
låt han va han är ju för faan kung o gör va han vill
va glad att de inte är som förr
då hade journalisterna skakat galler i slottets fängelse håla
vatten o bröd på menyn eller förgiftad ärtsoppa...
hursomhelst sluta denna häxjakt
jag gillar vår kung

nu ska jag greja vidare im hemmet
i väntan på att sonen kommer och lagar vår bil
tjingeling

Kommentarer
Postat av: lillrimm

Kära Örebroare... ;O) Håller me du jag...! :O)

2011-06-02 @ 22:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0