Fullt upp

Godmorron!

Idag har jag fullt upp
lämna barnen på dagis vid 9
sen snabbis till apoteket (måste ha min nosspray)
sedan äntligen klippning!
efter det lunch
och i väg till Bålsta och tandläkarn
han ville byta dag från fredag till tordag (han ville till sälen o skida)

och sen är det jobba som gäller
men i morrn är jag ledig o lör o sön  :))))
tobbe ska fixa goffe i helgen oxå om det går
goffe har vatten i oljan o det är inte så bra...

ungarna i hummelsta har fått en ny skate ramp
nääe de va taket till pumparna som rasat
Tony hawk kunde annars kommit och gjort några tricks
tänk när vi skateade i bark parken...
fast den rampen var ju inte så himla stor
de va tider det i knallröda puss o kram som gick upp
under armhålan o hade en dragkjedja lika lång som gånsta spåret
hahaha.....

Kommentarer
Postat av: Hanky

hahah pusskram jeans har ju fan ja haft.. puss på dig rödspättan (kolla min läbbiga blogg)

2011-03-03 @ 21:29:42
URL: http://thesnurrthing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0