ledig helg.....nästan

Slutade jobba i fredags kl 13
och har varit ledig till idag kl 15,30
vi har ställt fram tiden 1 timma i natt
och min kropp skriker VILA!
jag tror jag har en liten förkylning som sitter därav tröttheten
skulle sopa av utanför i går men orkade knappt lyfta sopborsten
hmmmm...nåväl jag är klen

promenerade i blåst och kyla i går runt på Enköpings gator
dryga timmen skönt för man fick luft och sol
sen gjorde jag inget mer den dagen
i dag vill jag till hälla en sväng sen är det arbeta som gäller
veckan ser tight ut med arbete också

snart är det påsk denna färgglada högtid
man ger barnen varsitt påskägg och säger Happy easter
ja och de va det

kommer knappt hinna kolla av era bloggar än mindre komentera dom
tyvärr går min tid åt till annat just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0