över 40 gr feber

Hon hostar så lungorna hoppar ur
har svinhög feber de lilla knyttet
jag slutade 22 i går kväll då var hon febrig o varm
och vaken,grät lite
vi gick o la oss o vid 23 tiden kom även Tuva
160 säng 2 vuxna o 2 barn varav en jätte varm
nä vi la oss i Tuvas svala säng Clara o jag
där låg jag och titta till den snurrande gråtande tjejen
5,40 gick vi upp o sen jobbade jag till 16

i morrn VABar jag
Idag praktiserade soffa på gården, gamla kollegan
tror hon ska vara 4veckor de blir kul
nu harvar jag mest runt ute
men i dag va jag inne en sväng o städade lite
(de e sånt vi e bäst på se..)

i går såg jag 2 st havsörnar som kalasade på en hare...
dom var verkligen skitstora
när jag hade åkt kom 3st till o mumsade...

man ser otroligt mycke djur när man åker kring
dovhjortar o kronhjortar till förbannelse
älgar  5st på samma gång
och sen i mörkret vid vägkanten stod oxå pumba
ni vet timon o pumba i disney
pumba va svinstor (öb skämt)
massor med rävar
och fastfrusna kor på en åker..??
nä de va en kund som såg det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0