Tack Lina Hansdotter

8 guld tog Norge och Petter Northug
och hela Sverige hatar den lilla norska grisen....
Idag är jag faktiskt en skvätt norsk tack vare min
farmors mormor norsk Lina som hon kallades

vad kan man säga eller göra åt norrmännen?
inte mycke men eftersom alla norrmän var i Norge så kunde ju en svensk
bärga hem guldet i vasaloppet grattis Brink

har inte gjort nått denna helg mer än sett Södertälje
slöat på hotell skogshöjden o ätit gott
det kära vänner va vad jag behövde

promenerat runt Haga och fikat hos farfar o farmor

i går firade mormor o morfar 45 år som gifta(morfar vet inte det än)
nu börjar jobb veckan kör varje dag nästa vecka
blir bra med stålar hoppas jag

missade Tuvas 5års koll oxå i veckan som var...
jag hade inte en susning...
hon fick en ny tid
nu ska jag vila vidare helgen är ju inte slut än..

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja de gock bra för dom, grattis!!

En svensk vann Vasaloppet i allafall :)



Vila nu! kram

2011-03-06 @ 18:32:47
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com
Postat av: Kicki

Man kan inte hålla koll på allt Marilyn;)

2011-03-06 @ 19:41:00
URL: http://kristiinamedtre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0