tid,tid

Just nu hinns inte mycke mycke alls
blogginlägg och läsa o komentera hamnar lite på sidan av
läget just nu är jobba plugga sova
jag är såååå osocial men det kanske kommer bättre tider
vill så gärna bli av med skolan...slitigt
min undran är kommer jag orka till slutet av sommaren?
räcker mina krafter dit?
hoppas hoppas

snart fyller min äldsta 25 år
undrar vad hon önskar sig(förutom att föda)?
jag måste kolla upp det

körslaget var bra, många vinnare tycker jag
vilken tycker ni ska vinna?

barnen är hemma idag oxå
i morrn finns det hopp om dagis :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag önskar att lilla mamma snart får klart skolan o får en tillsvidare anställning så att vi kan träffas med barnen o leka som vi gjorde förut.....sen önskar jag mig 3 friska barn och kaaaaanske ett presentkort på kappahl. :)

2011-03-23 @ 11:46:17
URL: http://familjenskoglund.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag ibland har man för mycket bara!!

Tänk att vi har så stora barn, Karoline fyller om en vecka prick, 25 bast liksom, då var man ju supergmmal tyckte man då :)

Kram

2011-03-23 @ 18:30:31
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0