Fredagen den 13:e

dagen är ju inte slut ännu men hitills har den gått bra
varit hos farmor och hälsat på, så ett dåligt samvete mindre
nu e de bara mormor kvar

vi talade inte om att vi skulle komma så vi vart utan smörgåstårta
och sur princess men det gick bra ändå

varit ledig i 2 dagar och inte fått nå vettigt gjort alls
kanske var bra det och inget göra
skulle jag noga tänka efter så visst har det gjorts en del

nu ringde hemfisk på dörren mina favvisar från barentiden
-nej jag ska inget ha
-men jag kan få visa vad vi har
-ni har dryga attityder och jag avskyr er!!!!
neh de sa jag inte , men jag tänkte..

sen fuckade jag åt en bilist, tutade och tokblinkade med lyset
han såg antagligen inte det heller
körde rätt ut från vänster, tur mina bromsar funkar
hela bilen full med barn....KUL JÄVLA KILLE

hello kitty hämtade jag från dagis i dag
hon vaknade före 5 i morse...suck...

har försökt o baka lite eftersom de är kalas här på måndag
men jag har visst tappat det totalt, vart bara skit av allt
nu ska vi mysa i soffan, trevlig helg på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0