jaja...

så var man fast i träsket då
fejjan träsket
men de var det värt, för anledningen till att jag överhuvudtaget gick med
gav utdelning och det var super bra juh
någon gång kanske jag berättar den märkliga och underliga anledningen
men inte just nu
har varit på DESIQEL igen
alltså jag blir helt överväldigad av denna affär
VILL HA ALLT
om man frågar mina barn så skulle dom säga och har sagt tusen gånger att
batik e så jävla ute...men jag gillart och steget längre
är just desiqel man har blandat vafaan som helst och fått fram
jätte snygga grejer som till talar mig
ta bara väskan som stog där
skitsnygg
kanske far jag tbx och köper den...kanske
trivs annars som fisken i vatten eller som hand i handske på åsunda
ibland verkar det som om dom oxå gillar mig :)
1år har gått och det har gått fort
vilken svängning från att steka mat i jäkla tempo till
åka mycke bil, prata,mata och göra massor av olika intressanta saker
och viktiga grejer spännande tycker jag
ofta har vi träffar och det är man ju inte van vid
vi har arbetsplatsträffar
teamträffar om vartannat och det är jätte bra
man ventilerar och pratar ut går igenom
så mycket bättre är igång i gen och gillar det
synd är att jag inte kan se dom första programen direkt eftersom jag jobbar
men dom går ju att se på play
Iphonen funkar fortfarande inte att ringa på
men jag lever på hoppet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0