grattis alla på er dag!

många fyller år just i dag, så grattis till er alla
i dag jobbar jag kväll och är sen ledig i 4 dagar
faan va skönt!
då ska jag åka till nya Erikslunds shopping
sen ska jag mysa
i morrn är vi bjudna på mat hos Fia
för att fira Emil, lite sent

har haft lite lågsäsong på bloggen
jobbet har tagit all tid och så vilan däremellan
ryggen har ju sagt ifrån under en månad snart
och core passet gjorde inget bättre :(

men nu känner jag en vändning

idol har inte fått någon riktig stjärna ännu, tycker jag
och programet, Vad hände med? gillade jag för mina idoler var med
ja inte Ann Söderlund...hon är väl med som utfyllnad

i går kväll direkt efter jobbet var det gympa, för Tuva
så jag somnade som vanligt i soffan redan 21 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0