nån gång i -70 talets dimma

Röken låg tjock i våningen
alla var höga som höghus
-jag ser jävligt roliga mönster!
-tänk att göra en klänning eller skjorta i det
-fan va lattjo
efter ytterligare några djupa bloss på den hemrullade ciggen
av sötslibbig doft...
-ja ska fan göra det...
- göra vadå?
-öppna en affär och sälja kläder i mönstren och formerna jag ser när jag rökt på, e klart

ja och så fick det bli

 idag hittade jag äffären för mig
inte prismässigt men ändå

DESIQUAL

ja fan va fina grejer man kan få fram i dimman :)
jag gillar skarpt och som Alex Shchulman skulle sagt

jag ger den fem +++++


Kommentarer
Postat av: Kicki

Fanns den butiken på Erikslund? Vi var dit med familjen men jag hann inte med alla butiker!

2011-10-03 @ 20:29:59
URL: http://kristiinamedtre.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0