Nasse och den blåsiga dagen..

Kära nån då...
nej de var en trist början
Idag har vi bakat kakor,jag bakade och Clara slickade skålen
så var fördelningen
vi slappade hemma hela fm så skönt
sen vart det handla lite innan jag släpte av barnen
hos storasyster Fia medan jag var på teamträff
jag köpte me familje pizza och tobbe kom oxå över till syster sin
barnen skämdes över sin mor som frågade om de fanns familje pizza
när jag ringde pizzerian...sen lurade dom mig med att det fanns släktpizza oxå
ja jag e gammal...lät som farmor när jag ringde

-Pizzeria picasso

-jaaaaaa...har ni sån där familje pizza? vad kostar den?...

ungefär så tror dom samtalets nivå låg på
dom får tro det (bjuder på`t )

nu har barnen badat och ser på bompa
imorrn e de upp i ottan och iväg till dagis(förskolan)

det  blåser som faaan ute
ser framför mig de tecknade nalle puh o nasse och den blåsiga dagen gulligt

pappa äroch lagar mat me Carl-Jan i Grythyttan
han kommer hem i morrn han är på kick-off...kick -in
med nya företaget, trevligt...för honom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0