Vad ska jag göra nu??

Jag undrar vad jag ska fördriva tiden med nu?

Jag läsr en massa böcker, just nu Ann Rosmans Själakistan

jag har målat om sista bokhyllan

varit på massage

strosat själv på stan (gillar det inte)

och nu har jag promenerat en sväng o väntar på att få jobba

Nya livet har iof redan startat, vi är anmälda på jobbet OSUNDA GIRLS

en stegtävling som startar 13 september

nu GÅR vi mot smalare tider :)

Ska till Sundbyholmsslott på övernattning,inte denna vecka dock

fick det av Per i "student present" hehe

ska man packa balklänning? för va e väl en bal på slottet, trist, tråkig eller

alldeles underbar....

ha en skön helg, själv ska jag jobba

Kommentarer
Postat av: Anna

Hör av dig när du strosar runt på stan själv nästa gång, så kan vi ta en fika ihop.

Vi ska börja stegräknartävling den 1 oktober :)

Kram

2011-09-02 @ 18:49:11
URL: http://annaadanirsvarag.blogspot.com
Postat av: Kicki

Det verkar ju hända en hel del!

Ny header har du, vad fin, är det enköping eller?? Ser inte ut som det...

Klippa och klistra album till alla som fyller jämt har vi gjort många gånger men nu var jag nyfiken på att beställa en fotobok! Kram

2011-09-02 @ 20:06:38
URL: http://kristiinamedtre.blogspot.com/
Postat av: Susanna

Victor hälsar och tackar

2011-09-08 @ 17:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0