Att se helheten...

Ja inte vet jag..... I går ringde farmor igen, hon har börjat me den nya vanan sen hon fick en ny telefon. Nu ser hon siffrorna och den har en inställbar högtalare vilket innebär att hon numera hör vad man säger.... När de passar givetvis. Hursomhelst hon ringer och undrar var pappa är...? Jag svarar lite trött att jag har ingen aning för jag har inte pratat med honom på flera dagar. Han svarar inte i telefon heller säger hon.... Nähä... Ja jag vet inte, säger jag. De rinner lite vatten om kylen, ja de är inte alls som de vanliga kylskåpet jag hade där jag bode förut..... Jag har torkat lite vatten då o då men nu är det fryst till is istället, är de varmt i kylen? Frågar jag... Jaaaaaaaaa...... Nä de e is. Men är varorna i kylen förstörda..? Eeeeeehhhhhh........ Detta upprepar jag 25 ggr utan att få ett svar, till slut säger farmor förlåt att jag ringde o slänger på luren... I bland ... I bland.... Orkar jag bara inte se helheten... Och förresten spelar det väl ingen roll om grejerna i kylen tagit stryk... Datumet gick ju ändå ut för flera dagar sedan om inte månader.... Ja jag tappar oxå orken ibland...,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0