Semester

Sällan har jag längtat så till en semester som i år. Och aldrig har jag haft en semester som varit så lång... De trista är att den är över och fort gick de, vips så va den slut o gotland västkusten , fjällen ett minne blott.... Därför fick jag nog mersmak tar en xtra dag i morrn och sen vart de visst några fler dagar inbokade i höst och ja de föll så bra i hop med en lyxig stuga så vi slog till.... Älskar ju hösten o den härliga luften uppåt vi har ju haft de liksom som vana att varje höst blire ett veckoslut på höghöjd för att ladda o vara... Tänk året vi bode själva i hela jä...a Vandrarhemmet i Horrmund :) kul minne, hursom så har vi bu nå att se framemot härligt me semester heller hur? Och appropå de så är faktiskt redan bokat en vecka i centrala Kalmar min favvostad alla kattegorier för nästa år det ser jag ju oxå framemot att få :) då möta min IRONMAN på riktigt sen väntar väl......Hawaii om jag fattar de hela rätt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0