tycker till om

Melodifestivalen..... Om man som programledare går fram till Torsten Flinck och kräver en kram av honom då får man väl ändå skylla sig själv..????? ja om Torstens hand hamnar på rumpan eller var den nu hamnar, jag tror ändå att hon ska vara glad han hade lika gärna svängt runt den lilla flickan och slätat av jordens kyss, eller tagit henne på brösten eller nåt....tror jag ... Musiken då, den glömdes väl av i hysterin över handen som kommit så himla fel... Jag är ju en Rocker i själ och hjärta så valet var väldigt enkelt för mig DEAD BY APRIL ja så va det me det, dom kommer självklart inte vinna melodifestivalen, det inser även jag men dom var mitt val som liksom arslet är delat.. Många tyckte Torsten hade dragit en lina för mycket, men sanningen är nog att Torten har slutat med sådana dumheter....Go Torsten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0