Riktigt sjuk

Slutade jobba kl 22 i lördags kväll efter att startat jobbet kl 7 , vi har haft vidrigt mycke o göra i hemtjänsten o ibland går de riktigt fort o hjärnan på högtryck glädjen blandas me sorg o man lär att livet måste levas i mitt jobb.... Jag åkte hem packade o fixade de sista o 23.30 ca la ja huvud på kudden .... Klarvaken, försökte verkligen sova men barnen skulle kissas o w sprang upp o ner i trappen o ut mitt i natten, nånstanns där i röran somnade jag lagom till kl ringde 03.00 upp lasta bil bära in barn o iväg. Väl på båten på morgon kvisten somnar jag nån minut till o från jag blir som medvetslös under hela den dagen o kvällen vet knappt va som händer vill bara sova , per tittar ömsom oroligt ömsomt irriterat på mig som knappt orkar titta tbx jag upplever mig själv som i koma.... Försöker öppna ögonen o titta ut på de nya landskapet men den tunga huvudvärken håller ögon stängda... Vi stannar o äter släpar mig ur o eftr maten tar jag kaffe o alvedon... Tuppar av när baken når sätet i bilen... Så forts kvällen o natte med janattar o kissar barnen sovandes det ljusnar oja vill inte vakna är nog jävligt sjuk tänker jag....ok första semesterdagen på 3 år o jag vet att allt är lugnt nu så ja släppte nog allt i går o PANG så klubbades jag i huvet.. Känns bättre i dag :) inte sjukligt trött


Kommentarer
Postat av: kuzen!

Men lilla smulan...du är inte nån duracellkanin längre..tant börjar faktiskt bli till åren.. TA DET LUGNT!! Kraaaam! ;O)

2012-07-17 @ 19:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0