Att ta tag i

Vissa saker har jag svårt att göra avslut på och oftast handlar de om saker där jag måste ringa någon lr/ och sjukdom/ krämpa ja borde söka för.... De e inte så att jag har skräck för sjukhus o sprutor o sånt, nej tvärtom jag är intresserad o när jag väl är där så är det så intressant att jag försöker vid tex en operation kolla i allt om de någonstanns speglar av sig så jag kan se de blodiga o groteska :) yes jag är lite freak på de. Har ni sett de i tandläkarstolen när man ligger där o glor att i kanten på den starka lampan man får rätt i plytet speglar de av sig i stålkanten och man kan följa hela borrnigen av tanden coolt va, jo nu vet jag ju att jag är lite små galen och jag vet att mina vänner kanske mest tänker på den gången jag själv lessnat ur på mina visdomständer som värkte överdjävulsk och som jag efter noggran sterilisering av rakblad lade några bra snitt i tanköttet och hjälpte tandstackarna på traven, köttet läckte o smärtan försvann "As simpel as that" ..... Idiotiskt tyckte många( alla) genialt tyckte jag sparade både tid o pengar o framförallt lidande....nå nu har jag iaf ledsnat på knölen i mitt knä och nej jag har inte kapat den själv utan sökt hjälp för jag vill veta va de är och när jag hade sköterskan på tråden slog ja två flugor på smällen o fixa förnyat recept på min allergi medicin yeeey och jag strosade ner till ett tips jag fått och bokade upp min urkassa tokvärkande rygg för lite akupunktur/tuina massage/ koppning al'a kinesmedicin... Vi hade mycke gemensamt och jag swr nu framemot detta besök av " hokuspokussimsalabim" ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0