Enköping / Onebying

Jag är född på bb i Enköping, på den tiden fanns de ett sådant, jag är uppväxt mitt i stan och "centrum" var väl min lekplats. Bott på alla platser i o runt staden och nästan gått i alla skolor oxå. Eftersom jag är intresserad av äldre händelser har jag varit o tittat vid brandskogs skeppet jag har nog sett de flesta platser i kommun som är nått att seåp och jag gillar Enköping trots den lite trista ytan...Tinas park tex... Ja drömparken heter den egentligen men när hon full somnade där engång så döpte vi om den :) I morrn ska jag på intro dag i kommunen, dom ska slussa runt oss nyanställda en heldag i buss m mat o gofika... Dom ska visa oss vad som finns av sevärdheter ... Ska bli väldigt kul undra om jag missat nått under 47 år


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0