Enköpingskommun

Rundtur för välkommande till nyanställda väldigt trevligt, fullmäktige salen igen då och skaka tass m wiklund trevligt o synnöve... Ja dom var tydliga o trevliga vi vart fika sugna o siste man ut att prata var det riktigt synd om minns inte vad hon hette lr va hon prata om.... Whålstedt var rolig inte alls som jag tänkt mig .Vi fikade och gick sedan ut i regnet ( öste ner) rundade runt pumphuset upp mot klosterparken fiskartorget o ner över Anders Zorns bro / JP Johanssons bro ner i drömparken o upp via Dr Westerlunds hus till johanna i trekantens restaurang o lunch smarrigt därifrån hämtade m buss och rundtur ut till vattenparken , Bredsandsterassen , Bressebeach , och Hemsta klotter/ hällristningar... Ut mot Tjursåker o mer runstenar dubbla dessutom , sen en tur till Härkeberga kyrka o Pictors berömda målningar sen kakbuffe på Djurbygård , där hade jag inte varit förr iaf lr jo passerat tusen ggr men inte fikat vilket var en grov miss... Jävlar va gott. Ja det var en trevlig dag me trevligt sällskap av Anette , Ramone , Rahel och så fick vi ju träffa vår fd lärare mentor under USKA utbildn oxå fast numera kollega o SSK i Fj- 100 Lena även hon nyanställd i kommun, mycke trevligt de gör jag gärna om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0