Magkatarr

Ja kuren börjar göra verkan nu, härligt jobbet har varit tungt och kanske den långa mörka årstiden gjorde sitt strå till stacken och lugnet efter några år av oro lade sig bröt kroppen ihop kanske:) hursomhelst jag gillar ju lite fart men just nu har jag svårt att hantera den, kan liksom inte längre ha många bollar i luften utan måste skriva ner allt på papper o lägga in i mobilen. Kan de va åldern oxå... Näää de e de väl inte. Sakta kommer lusten till träna tillbaka och jag tänker på när jag för 8 år sen körde power yoga / qigong pass 9 ggr i veckan.... Vilken kondis hade man inte då... Nåja Formen kommer sakta men säkert o skynda långsamt är bäst, ibland tänker jag att de måste varit nån annan... O visst iof va de det en sorgsen vissen själslös krake :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0