Anna på Lugn o ro

Hon är fantastisk, hon öppnar dörren till den stängda butiken och jag linkar in, va har du gjort nu då säger hon ... jag försöker vara så uppriktig jag kan utan att verka alltför blond o blåst men hon ser lixom rätt igen mig på någe märkligt vis. vi fixar de här Marie säger hon trovärdigt och jag lägger mitt liv ( rygg ) i hennes händer. klär av mig och lägger mig på britsen hon sätter nålar i mina vader sen börjar hon massera lr känna in ryggskott här säger hon o trycker försiktigt o jag lättar från britsen...hon undviker punkten och sen jobbar hon me kroppens olika punkter och de merridianer som finns där vår energi strömmar, i blan stannar hon upp i en punkt o trycker /masserar xtra länge . jag skulle ljuga om jag sa att att allt är skönt för de gör ofattbart ont i bland, hon frågar om de e ok och jag säger ja kör på... hon jobbar tyst och fokuserat från topp till tå, skruvar lite på nålarna ...sen får jag vända mig om, nålarna på vaderna tas bort och jag får nya mellan tår och på händerna och tittar på mig och frågar om jag minns vad dom heter och är bra för..-knappast säger jag o ler lite har tappat det där nu säger jag men en av dom vet jag och tycker bara de e bra..jag har aldrig provat akupunkur själv nån gång och av erfarenhet vet jag att många som använder den har lärt sig den på en helgkurs och dom släpper jag inte på mitt skinn, Anna sätter nålarna lugnt och tryggt känner att dom jobbar otroligt bra säger hon, sen kör hon framsidan , tittar på mig och säger har du nån tid att passa eller kan du ligga här bakom medan jag öppnar upp butiken....gör du det säger jag jag stannar så gärna här bakom ...i LUGN O RO...jag lovar sen dyrt och heligt att låta bli pumpen några veckor promenera bara när jag väl kan och är du trött så låt bli o gör nåt alls, du måste inte vara så jävla duktig hela tiden, gör saker du vill och gör dom för din skull....hon e så snäll och så klok, jag tackar för att hon är guld värd för min rygg o hon sätter frön i mitt huvud...va fan jag duger väl som jag är lr...ryggen idag har varit hemsk men jag vet att den oftast är det innan de vänder så jag hoppas på morgondagen nu...

Kommentarer
Postat av: Lenis

Hoppas att du blir bättre! :)

2012-10-02 @ 18:36:16
Postat av: Anna Adanir

Hoppas nålarna nu har hjälpt!!!!
Du får berätta i morgon!
Kram

2012-10-02 @ 19:25:13
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0