Bright ide

Skulle försöka mig på lite gå träning.... Å så tänkte jag som så att ute regnar det så jag drar till erikslund då kan jag handla på city gross , kolla i affärer o ta en snabbsväng på ikea oxå köpa lite småplock... Samtidigt ha tillgängliga sittplatser strategiskt utsatta , de va bra tänkt . Så jag parkerade bilen luffsade in började handla redan vid grönsakerna började de gnava.... Då tappar jag koncentrationen o visste inte va jag skulle ha... Ingenstanns fanns att sitta i mataffärn heller, fick stå o försöka vila lite här o där o de lilla jag handlat vägde ett ton när jag skulle få ut de till bilen.... Satan..... Vila i bilen in i gen första bästa sittplatsen ja å så där fortsatte fm... Inge vettigt alls bara galet ont vilken miss...åkte hem o la mig i soffan... Nu undrar jag hur faan morgondagen ska gå, börjar de gnava ja då kommer jag varken se lr höra någe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0