Sol ute sol inne sol i sinne...

Jag ser en blå himmel och ett gäng fåglar som sitter i de färgsprakande trädet som solens strålar lyser på...inatt har jag sovit ganska bra , nöjt linkat upp och visst är de överhävligt i mellan åt men nu finns ett hopp igen, jag vet att hjälpen jag fick i måndags har hjälpt mig, underbart jag försöker verkligen vila mellan sträckorna jag drar mig fram o de funkar ju bra :) voltaren e bra grejer och TMC ( traditionell kinesisk medicin ) är ju tusenårigt beprövat klart som fan de funkar, men jag e INTE bekväm i att min tunga ska diagnostiseras...... :p men ja tar den smällen o då i jämförelse me den svenska medicinen där ryggont ländrygg betyder finger i stjärten..... Hahahaha


Kommentarer
Postat av: Anna Adanir

Skönt att du är på bättringsvägen!!
Va har tungan me ryggen o göra?? :)

kramis

Svar: man får via tungan en snabb o enkel hälsoanalys av hela kroppen , den visar väldigt tydligt vilka problem kroppen bär runt på :) smart va
Marie

2012-10-03 @ 14:15:24
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0