Jag undrar över en grej....

det har lixom legat i bakhuvet och grott ett par dagar. jag har fnulat och funderat fram och åter på det här och det känns tillsynes helt obegripligt. har svårt att ta in skiten...man kan bli klassad som "INDIOT" hahaha ja fast det var en helt annan story som jag nu osökt kom in på så den får förtur.
I bilen in mot dagis kör bilen framför mig lite okontrolerat ryckigt och far fram och åter från sida till sida anntagligen säger jag nåt om hur korkat denne framför sitt fordon och det är då jag hör min baksätes chaufför säga  - mamma...man sträcker bara fram armen pekar med fingret så här åt dom ( armen utsträckt och pekfingret i fuck possition...) och så säger INDIOT för då förstår dom att dom är det....-säger pappa...:)))). 
Nå nog om detta tillbaka till min fundering, när jag i veckan jobbat kväll så åkte jag efter avslutat pass hemåt och i mörkret i dikeskanten, ungefär dryga metern hög står en liten figur i röd luva och med långärmad tröjja och väst???? ja visst faaan e de mysko ock jag tänker direkt han måste ha trillat av.....ja Nils Holgersson , han måste på sin resa genom Sverige på den där gåsen Akka ha ramlat av och nu satt han där i diket mellan Wappa och infarten till lasarettet.....för vem annars kan det ha varit??

Kommentarer
Postat av: Kicki

Haha, det måste det ha varit!
Sådan far sådan dotter;)

2012-09-07 @ 20:09:28
URL: http://kristiinamedtre.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0