Fredag

Light grå fredag solen tittar inte fram ännu...jobb hela helgen men sista riktigt tunga helgen så de e ljusning sen blir de jobba varannan helg ist men kortare pass sååå det känns bättre iaf för mig. Börjar tidigare idag än de va tänkt och sen kör jag på till måndag em däremot ska jag passa på o njuta för nästa vecka jobbas de ynka 2 pass :) hehe sen kavlar vi upp o kör på.... Var till doktor häromdagen har ju länge varit segare än segast o i söndags fick jag akut ont i bröstet de kändes väldigt kymigt så jag övervägde några dagar me att åka till akuten ( jag söker ALDRIG vård om de verkligen inte behövs , kan man nu notera) men efter en del tjat oxå från maken så lommade jag på iväg tillslut , kollade Ekg o lyssnade på hjärta o lungor o kolla knölar o allt va de gjorde men så säger jag - ja man börjar ju bli till åren så då blir man lite på sin vakt när det gör ont i hjärttrakten....- jaha säger läkaren när va du född då nu igen...(sneglar mot datan...) -blir 47 säger jag då... - oj trodde du var runt 35 dvarar hon då :) så friskförklarad med ett perfekt Ekgi handen skuttar jag ut i den varma vårsolen 13 år yngre, dock fortf me smärta i bröstet men det sa hon berode på att som USKA satt jag aldrig still utan for runt hela tiden så nån underliggande muskel vid revbenen ledsnat på mig antagligen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0