Funderingar

Satt o fundera i dag på väg hem från jobbet.... Har ju sonens rätt trasiga bil som ALLA skrattar åt på jobbet ja den e inte vacker men den funkar .... Hyffsat :) Och när ja satt o lyssna på de låtar sonen laddat ner så undrade jag vilket som var värst 1. Åka i den skrotiga bilen som låter högt . 2. Att de hänger en röd spets BH i miniatyr i backspegeln. 3. Att Baccara o yes sir i can boogie ljuder ur högtalaren.... Ja jag vet inte ärligt talat men jag gillar ändå hans fantastiska bredd på musiken vilket JAG tar åt mig den äran... De är då Baccara , Ultima tule, Cornelis, Bryan Adams..... Blandat med 50- tals rock hipp hopp visor ja det är allt jag gillar men där finns inte opera.... Tackolov :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0